czwartek, 20 grudnia 2018

Witajcie w świecie makiet, dioram i kolejowych zdjęć

Witam wszystkich na blogu, w którym prezentować będę moje stare/nowe hobby. Kolej i wszystko co z nią związane fascynowała mnie od dzieciństwa. Niestety hobby to z różnych powodów odeszło w cień. Dopiero syn, który zaczął wykazywać podobne zainteresowania ponownie wyzwolił we mnie energię, która powinna stworzyć kilka fajnych rzeczy tak do zwykłej zabawy jak i do zaprezentowania szerszej publiczności. 

Dlaczego blog skoro w sieci sporo jest tematycznych forów, na których modelarze lub pasjonaci mogą dzielić się z innymi swoimi zainteresowaniami? Blog daje swobodę bo jest mój i tylko mój. To dobre miejsce by delektować się tym co w tej pasji jest najciekawsze. Oczywiście mój udział na forum modelarskim z chwilą powstania tego miejsca nie zniknie. Skąd! Tam jest dobre miejsce do poznawania, uczenia się i nawiązywania cennych kontaktów. Blog ma jedynie pozwolić w nieco inny sposób wyjść do świata z czymś co mnie tak zafascynowało i chciałbym tym tematem zarazić innych.

Tyle tytułem wstępu. Pierwszy wpis prezentujący moją pracę nad dioramą kolejową w skali TT pojawił się początkowo na naszym rodzinnym blogu. Tam jednak otoczenie przepisów kulinarnych i naszych rodzinnych przemyśleń co nieco mogłoby przytłoczyć ten ciekawy i oryginalny temat jakim jest modelarstwo kolejowe.

Tak więc serdecznie zapraszam wszystkich do odwiedzania tego miejsca.

PS ...blog przenoszę z innej platformy blogowej. Większość wpisów ma już kilka lat ale na szczęście nie straciły na aktualności. Mam nadzieję, że tu będzie im lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz